luni, 14 martie 2011

Doar pentru ca " TE IUBESC"

Te Iubesc pentru ca uneori opresti timpul in loc si mergi cu mine in lumea mea de vis, intrii in sufletul meu de copila pt a`l mangaia, alinta, rasfata si hrani cu dragoste ...
Te Iubesc pentru ca esti tot ceea ce am visat sa intalnesc la un barbat... stii mereu ce vreau, ce`mi doresc... de multe ori nici nu e nevoie sa cer pentru ca tu stii ce vreau si`mi oferi ...
Te Iubesc cum albinele iubesc nectarul florilor, cum fluturii iubesc zborul lor efemer, cum pamantul uscat iubeste picaturile de ploaie, cum roua iubeste firisoarele de iarba, cum ghioceii iubesc primavara, cum luna iubeste stelele de pe cer, cum marinarul iubeste marea ...
Te Iubesc si vreau ca alaturi de mine sa simti ca traiesti intr`un vis, intr`un vis din care sa nu vrei sa pleci niciodata.... un vis in care fericirea si iubirea este tot ce ne inconjoara...unde toata natura se bucura de iubirea noastra si se leagana in dansul ei...
Te Iubesc pentru ca sunt ceea ce vrei, pentru ca esti ceea ce vreau ...
De ce toate astea?  
Doar pentru ca Te Iubesc !

                                                                                     Daly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu