miercuri, 9 martie 2011

Te Iubesc


Te Iubesc

Te vreau acum, te vreau acum pe loc
Sa ma saruti, sa simt ca iar i`au foc
Cu vorbe dulci tu sa`mi ghidezi orgasmul
Sa ma ajuti, sa pot sa fac pasul.

Ma pierd atunci cand la mine privesti
Te aud soptind “spune`mi ce`ti doresti”
“Te vreau pe tine” raspund privind in ochii tai
“Te vreau acum si stiu ca si tu ma vrei”

O noua zi, o alta amagire,
O noua zi, inca un strop de iubire,
Ma uit la tine si tamp eu iti zambesc,
De ce nu pot sa`ti spun ca Te Iubesc?

De ce nu pot sa strig in gura mare?
De ce nu pot in suflet sa`ti aduc alinare?
Te uiti la mine si stii ce vreau sa`ti spun
Ma uit la tine... zambesc la acest gand.

Ai vrea sa`mi spui ca ma iubesti
Ai vrea tu stele`n dar sa`mi daruiesti,
Ai vrea o clipa si nimic mai mult
Sa razi, sa plangi, sa joci, sa canti ...

Ne amagim, ezita fiecare
Zambim in gand, vedem care pe care
Tu vrei, dar stiu ca n`ai curaj
Eu vreau, dar simt ca totu`i un miraj.

Ma`ntreb cand oare iti voi arata
Ca Te Iubesc, ca vreau sa fiu a ta
Ca te doresc, ca mor de dorul tau
Ca te ador si vreau sa fii al meu !

Mai trece`o zi si inca n`am curaj,
Ma`ntreb de totu` nu e un miraj,
Un vis frumos, o dulce alinare
De mqa trezesc din el ... ma doare ...

As vrea sa poti in brate sa ma strangi,
As vrea cu vorbe dulci sa poti sa ma alinti,
Sa imi reciti intr`una poezii
Cu lucruri triste si cu bucurii ....

Sa`mi saruti gurita, eu tare mult as vrea,
Sa`mi saruti ochii mei de catifea
Si sa`mi soptesti in timp ce te privesc,
Stii bine, Muiere, eu Te Iubesc !

                                                                                       Daly

3 comentarii:

  1. o declaratie de dragoste foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o declaratie deja facuta :) un Te Iubesc sincer, din suflet, transmis prin versuri :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos....am ramas fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere